Gå till innehåll

Cider


T-kock

Recommended Posts

Håller på med ett manus som jag och några polare ska göra till film. Filmen ska vara 3D-animerad och handlar om ett krig mellan äpplen och päron. Här kommer iaf. introt i manusform. Det är mitt första "riktiga" manus så märker ni några fel i formateringen eller nåt så får ni gärna påpeka det :)

Cider.doc

Länk till kommentar
Share on other sites

Ser att du tittat på Full Metal Jacket :)

 

Formateringen var helt okej, tycker bara det är synd att manuset är skrivet i Word eftersom jag nu är van vid Movie Magic Screenwriter. Något mer än formateringen du ville ha synpunkter på?

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Wallin]Ser att du tittat på Full Metal Jacket :)

 

Formateringen var helt okej, tycker bara det är synd att manuset är skrivet i Word eftersom jag nu är van vid Movie Magic Screenwriter. Något mer än formateringen du ville ha synpunkter på?[/citat]

Vore väl mest idéer och sånt :)

 

Var kan man få tag på Movie Magic Screenwriter? Gratisprogram?

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=jonvision]Tyvärr så är Movie Magic ett ganska dyrt program.

 

http://www.screenplay.com/

 

där har du länken dit, själv kör jag final draft som också är på tok för dyrt...

 

http://www.finaldraft.com/

 

men jag tror att det finns demoversioner på båda..

 

/jon[/citat]

Hårda bud... Får kolla om DC store eller Torrentbutiken har några billiga ex. på lager :)

 

Känns dock som om vi seglat bort från ämnet, men vafan :I

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...